اندروید33
دانلود بهترین برنامه های اندروید

Order-&-Chaos-Online

بازی Order & Chaos Online یکی از بازی  جذاب و جدید شرکت معروف گیم لافت می باشد . وجود ۵ جنگ کلاسیک بین انسان ها و ارواح رخ می دهد و انسانها سعی دارند تا جهانی با نظم و بدون هرج و مرج ایجاد کنند. شما می توانید با انتخاب ۴ کاراکتر مختلف بازی را آغاز کنید، در این انتتخاب شما می توانید جنسیت، ظاهر و استعدادها را به دلخواه خود برگزینید. مبارزان با داشتن بیش از ۱۰۰۰ مهارت و ۲۰۰۰ قطعه از تجهیزات به شما کمک می کنند تا در مسیر پیروزی سریع حرکت کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری شکست دهید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail


Fifa 14 Android persian game

پس از مدت ها انتضار بازی فیفا 14 برای سیستم عامل اندروید با گزارشگر اصلی آماده دانلود به همراه توضیحات نصب می باشد.
بازی FIFA کاری از کمپانی EA SPORTS™ است که اینبار با گرافیک خیره کننده برای سیستم عامل های اندروید این بازی را ارائه کرده است که در این نسخه بیش از 33 لیگ, 600 تیم و بیشتر از 16000 بازیکن فوتبال در 34 استادیوم برتر دنیا تجربه ی یک بازی سرگرم کننده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
بازی فیفا 2014 برای شما امکان بازی آنلاین و بازی از طریق وایرلس را فراهم کرده است تا بتوانید دو یا چند نفره از این فوتبال جذاب لذت ببرید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

 Real Football 2013

محصولی جدید شرکت بزرگ و معروف گیم لافت !! این بازی از آخرین و بهترین بازی های شرکت گیم لافت می باشد ! تجربه حضور در یک شبیه ساز واقعی فوتبال با Real Football 2013 . شما در این بازی، می توانید با تقویت تیم خود از قبیل استخدام کردن بازیکن جدید، کارکنان جدید و جذب اسپانسر و… باشگاه خود را توسعه دهید و پر قدرت تر بازی کنید! شما از ابتدا این بازی می توانید تیم تازه کاری را انتخاب کنید و با پیش روی در بازی و بهبود توانایی های بازیکنان تیم، خود را برای رسیدن  به لیگ ها و رقابت در برابر بهترین تیم جهان آماده کنید و با سلیقه خود قدم به قدم تیم خود را کنترل کنید. این بازی بیش از ۳۰۰۰ بازیکن مطرح جهان را با مجوز رسمی از فیفا در خود داراست. گرافیک فوق العاده این بازی بسیار روان و واقع گرایانه می باشد. همچنین این بازی بیش از ۷۰۰ انیمیشن اختصاصی ضبط شده در خود دارد. شما با دریافت این بازی، بهترین تجربه فوتبال با اندروید را حس می کنید!



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

Despicable Me,، پرطفدار ، بازی جذابدانلود بازی Despicable Me,دانلود بازی HD اندروید,دانلود بازی اندروید دانلود بازی اندروید 2,3,دانلود بازی انیمیشن despicable me,دانلود بازی انیمیشن despicable me برای اندروید,دانلود بازی اچ دی اندروید,دانلود بازی برای اندروید 2,3,دانلود بازی سیستم عامل اندروید,دانلود بازی فانتزی اندروید,دانلود بازی فیلم despicable me,دانلود بازی فیلم despicable me برای اندروید,دانلود بازی ماجراجویانه اندروید,دانلود بازی کیفیت بالای اندروید,دانلود دیتای بازی despicable me برای اندروید



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 13 مهر 1392برچسب:Despicable Me,, پرطفدار , بازی جذابدانلود بازی Despicable Me,دانلود بازی HD اندروید,دانلود بازی اندروید دانلود بازی اندروید 2,3,دانلود بازی انیمیشن despicable me,دانلود بازی انیمیشن despicable me برای اندروید,دانلود بازی اچ دی اندروید,دانلود بازی برای اندروید 2,3,دانلود بازی سیستم عامل اندروید,دانلود بازی فانتزی اندروید,دانلود بازی فیلم despicable me,دانلود بازی فیلم despicable me برای اندروید,دانلود بازی ماجراجویانه اندروید,دانلود بازی کیفیت بالای اندروید,دانلود دیتای بازی despicable me برای اندروید,
ارسال توسط esmail

صفحه قبل 1 صفحه بعد