اندروید33
دانلود بهترین برنامه های اندروید

 

حتما همه ي شما با آنتي ويروس معروف و فوق العاده ي eset nod32 آشنا هستيد اين آنتي ويروس معروف که بر روي کامپيوتر ترفداران زيادي دارد يکي از پنج آنتي ويروس برتر است. اين بار کمپاني eset آنتي ويروس خود را براي سيستم عامل اندرويد نيز توليد کرده است.شما ميتوانيد از اين آنتي ويروس هم به عنوان يک فايروال و هم يک آنتي ويروس فوق العاده استفاده کنيد .هم اکنون شما ميتوانيد اين آنتي ويروس را از سايت android33 دانلود کنيد.

-جهت دانلود و مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

 احتمالا شما هم تا به حال بازی مرغ کشی را بر روی کامپیوتر خو بازی کرده اید. در این بازی جذاب جوجه های فظایی به خواطر ظلمی که مردم جهان به برادران زمینی اشان کرده اند آماده ی جنگ با شما یعنی ناجی مردم هستند. کشتن خوردن و اذیت کردن جوجه های زمینی باعث خشمگین شدن و همله ی جوجه های فظایی به زمین شده است .در این بازی شما باید این جوجه هارا نابود کنید.در این بازی تعداد متنوعی از اسلحه وبمب های مختلف به شما داده میشود که قابلیت افزایش قدرت هم دارند.

-جهت دانلود و مشاهده ی تصاویری از محیط بازی به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail
بی شک بازی zombie highway يکي از بهترين بازي هاي مسابقه اي است زيرا در اين بازي شما هم به عنوان يک راننده بازي ميکنيد و هم به عنوان يک تير انداز. در اصل اين بازي مخصوص تبلت هاي اندرويد مي باشد اما بر روي گوشي هاي اندرويد نیز قابل اجرا است.اين بازي  داراي 8 مرحله ي طولاني و جذاب , 4 ماشين متفاوت و 16 اسلحه ي فوق العاده مي باشد.
 
            ***پیشنهاد ویژه ی اندروید33***
 
_جهت دانلود و مشاهده ي تصاويري از محيط بازي به ادامه ي مطلب بروي


ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

بي شک همه ي شما بازي محبوب و پر طرفتار angry birds را ميشناسيد اين بازي يکي از بهترين بازي هاي اندرويد ميباشد و داراي نسخه هاي متفاوتي مي باشد.که به نظر من نسخه rio اين بازي بهترين نسخه است.شما در اين بازي وظيفه داريد تا پرندگان ريو را توسط انگري بردز ها آزاد کنيد. اين بازي داراي 180 مرحله ي مختلف و زيبا ميباشد.

-جهت دانلود و مشاهده ي تصاويري از محيط بازي به ادامه ي مطلب برويد.
 



ادامه مطلب...

ارسال توسط esmail

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد